نافلسفانه 007

متن مرتبط با «01002» در سایت نافلسفانه 007 نوشته شده است

010

  • نیلوبلاگ

    بسم الله لا أبْرَحُ حَتّی أبْلُغَ...xa0 دستبردار نیستم؛ تا برسم...xa0 مبارکه کهف شریفه شصتم + از زمین که خسته شدی، ولش کن! بزن به دل آسمونا... ++ دست از طلب ندارم؛ تا کام من... +++ میگه دلم حلب می خواد. میگم تو شهر خودمون غریب تریم. حسش نمی کنی؟ میگه دلم ولی می خواد! میگم دل من ولی غربت می خواد! میگه غربت یعنی روزایی که با هم بودیم؟ میگم یعنی شبایی که بی هم بودیم! میگه دلم یه جوریه! میگم دل تو ام غربت می خواد! میگه از کجا میدونی؟ میگم از اونجایی که اگه حلب میخواست، الان حلب بودی......

    ادامه مطلب