خیال روی تو در هر طریق همره ماست

خرید بک لینک

بسم الله

یا قاهراً لا یُقهَر!

نشسته بودم که نفسم گرفت. معادلات امروزم نامعادله شدهاند. رفتهرفته باید بپذیرم که دنیا در تسخیر نامعادلات است. ما دیگر نباید دغدغهی حل معادلات را داشته باشیم. میدانید؟ ریاضیدانها برای نامعادلهها شأن قائل نمیشوند و حلّ مستقل برای نامعادلات ارائه نمیکنند. دغدغهی نامعادله در ما گم شده است. آمدند نامعادله را تبدیل کردند به معادله؛ معادله متناظرش را حل و از روی آن جواب نامعادله را مشتق کردند. چه کنیم در این دنیا؟ عدل را میکوبند. معادلات را نامعادله میکنند و بعد برای حل نامعادلات پناه میبرند به معادلات! نامعادلاتِ دنیا دارد زیاد و زیادتر میشود، بیآنکه کسی برود پی یافتن راهحلی برای حلّ مستقل نامعادلات. برای حلشان قلمها باید فرسود. سرها باید داد. اشکها باید ریخت. مجنون باید شد. برای حل نامعادلات، عادل باید بود...

+ إِنَّ اللّهَ لاَ یَظْلِمُ النَّاسَ شَیْئًا وَلَکِنَّ النَّاسَ أَنفُسَهُمْ یَظْلِمُونَ (مبارکه یونس، شریفه ۴۴)

نافلسفانه 007...

ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 16:55

صفحه بندی