
بسم الله پیامِ سامان حکایت از آن دارد که جلسهی دفاع من سهشنبهی همین هفته، ساعت ده و ربع صبح در کلاس ۳۱۲۰ دانشکدهی مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت است. علم و صنعت اساساً دانشکدهی هوافضا ندارد. با این حال من از علم و صنعت خاطرات خوب دارم. مثل شهید بهشتی که حالخوبکن است. مثل شریف که خاطرهسازی...
ادامه مطلب
بسم الله لا أبْرَحُ حَتّی أبْلُغَ...xa0 دستبردار نیستم؛ تا برسم...xa0 مبارکه کهف شریفه شصتم + از زمین که خسته شدی، ولش کن! بزن به دل آسمونا... ++ دست از طلب ندارم؛ تا کام من... +++ میگه دلم حلب می خواد. میگم تو شهر خودمون غریب تریم. حسش نمی کنی؟ میگه دلم ولی می خواد! میگم دل من ولی غربت می خواد! میگه غربت یعنی روزایی که با هم بودیم؟ میگم یعنی شبایی که بی هم بودیم! میگه دلم یه جوریه! میگم دل تو ام غربت می خواد! میگه از کجا میدونی؟ میگم از اونجایی که اگه حلب میخواست، الان حلب بودی......
ادامه مطلب