نافلسفانه 007

متن مرتبط با «013» در سایت نافلسفانه 007 نوشته شده است

چرندیات 013

  • نیلوبلاگ

    بسمالله بچهها رفته بودند ناهار. من ناهار نداشتم ولی. تهِ کلاس نشسته بودم. نمیشود اسمش را نشستن گذاشت؛ بلکه لَش کرده بودم. تیم حفاظتش عوض شده بود. هنوز بلد نبودند چی به چی است. یکی از محافظین نیم ساعت قبل کلاس آمد. دید من لَش کردهام. در این مواقع عمراً اگر هر کس غیر پدر و مادر و معلمم بیاید، به ...

    ادامه مطلب
  • 013

  • نیلوبلاگ

    بسم الله یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ بِسِیمَاهُمْ؛ تبهکاران از سیمایشان شناخته مى u200fشوند. مبارکه الرحمن شریفه ۴۱ بعضیا هستن که خودشونو خیلی بهتر از اونی که هستن، نشون میدن. قیافه اینا روز قیامت خیلی دیدنیه بعضیای دیگه، برعکس، عمداً خوبیای خودشونو از چشم مردم قایم میکنن. انقد قایم میکنن که آدمایی که از نزدیک پیششونن، روی اسمشون قسم میخورن و پشت سرشون نماز میخونن؛ و آدمایی که از دور تماشا میکنن، حتی پشت سرشون بد و بیراه میگن! قیافه اونایی که بدوبیراه میگن هم روز قیامت دیدنیه... پ.ن ۱: فرق علی...

    ادامه مطلب