اللّهمّ یا شارِحَ الصُّدور
قبلی ها می گویند «آقا محمودرضا»
فعلی ها می گویند «شهید بیضایی»
دلتنگی بهانه نمی خواهد؛
دلمان عجیب برایتان تنگ شده آقا محمودرضا شهید بیضایی!
والسلام.../
دریافت
مدت زمان: 48 ثانیه
در کوله بار غربتم یک دل، از روزهای واپسین مانده است
عباس های تشنه لب رفتند، لب تشنه مَشکی بر زمین مانده است
من بودم و او بود و گمنامی، نامش چه بود؟ انگار یادم نیست!
بر شانه های سنگی دیوار، نام تو ای عاشق ترین! مانده است
مثل نسیم صبح نخلستان، سرشار از زخم و سکوت و صبر
رفتید، اما در دل هر چاه، یک سینه آواز حزین مانده است:
«رفتیم اگر نامهربان بودیم»
ـ رفتند اما مهربان بودند -
«رفتیم اگر بار گران....» آری!
بار گرانی بر زمین مانده است!
بر شانه خونینتان، یاران! یک بار دیگر بوسه خواهم زد
بر شانه خونینتان عطرِ ... تابوت های یاسمین مانده است
زآنان برای ما چه می ماند؟ یک کوله بار از خاطرات سبز
از من ولی یک چشم بارانی، تنها همین، تنها همین مانده است
(ع. قزوه)
ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121