نافلسفانه 008

خرید بک لینک

آدما زیر دوش آب داغ دو دسته میشن:

دسته اول اونایی که شیر آب یخ رو زیاد می کنن
دسته دوم اونایی که شیر آب داغ رو کم می کنن


من جزء دسته سومم که اِنقدر زیر آب داغ میمونم تا اعصابم بهش عادت کنه!




پ.ن:

چند روزیه که «اعصاب من زیر درخت آلبالو گم شده»...


پ.ن 2:

دعا لازمم...

نافلسفانه 007...

ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 21:16

صفحه بندی