بسم الله
الّذینَ قالَ لَهُمُ النّاسُ:
«إنَّ النّاسَ قَد جَمَعُوا لَکم؛ فَاخشَوهُم»؛
فَزادَهُم إیماناً؛
و قالوا:
«حَسبُنَا اللهُ و نِعمَ الوَکیلُ»
این ها کسانی بودند که مردم به آن ها گفتند:
«مردم برای حمله به شما اجتماع کرده اند؛ از آن ها بترسید!»؛
اما این سخن بر ایمانشان افزود؛
و گفتند:
«خدا ما را کافی است و او بهترین حامی ماست»
مبارکه آل عمران
شریفه صد و هفتاد و سوم
پ.ن:
من و خدا؛ شما همه...
پ.ن 2:
هی میگن شیعه تنهاست! خیلی مهمه که تنهاست؟ والا... -__-
پ.ن 3:
اگر همه ی جنّ و اِنس یک طرف بایستند؛
و علی (ع) طرف دیگر؛
حق، همان طرفی است که علی (ع) تک و تنها ایستاده است.
+ لَم یَمسَسهُم سُوءٌ ...
ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82