چه خوش صید دلم کردی...

خرید بک لینک

بسم الله

یا فارِجَ الهَمّ

خدایا!

من اینک مانند کسی هستم که سخت نیازمند گردیده و نیرو و توانش رو به ضعف نهاده و گناهانش فراوان شده است؛

همچون کسی که جز تو برای درمانِ نیاز خود فریادرسی نمیبیند؛

و برای ضعف خود نیرو دهندهای؛

و برای گناهانش آمرزندهای.

در میان گناهان سرگردانم؛

و از مقصد خود بیراه شدهام.

خود را در جایگاه گنهکارانِ سرشکسته قرار دادهام؛

در جایگاه شوربختانی که با تو گستاخی میورزند و تهدیدهایت را سبک میشمارند.

چه بسا نهی تو را که مرتکب شدهام، و چه بسا امر تو را که از آن سر پیچیدهام؛

در حالی که تو مرا بر آن امر و نهی آگاه کرده بودی.

چه بسا گناهان که انجام دادهام؛ و بسا خطاها که از من سر زده است و تنها تو از آنها باخبر گردیدهای؛ نه دیگر بینندگان؛ و تو بیش از دیگران بر افشای آنها توانا بودی.

خدایا!

پناه میبرم به تواز تندیِ خش؛

و چیرگی حسد،

و پیروی هوای نفس،

و فرو رفتن در خواب غفلت،

و کوچک نماییِ خطا،

و بزرگ نماییِ طاعت.

پناه میبرم به تو از ناسپاسی در حقّ آن کس که به ما نیکی کرده است...1

+ وای بر مرغی که در دل حسرت پرواز دارد...2



مدت زمان: 41 ثانیه

ــــــــــــــــــــــــــــ

1- صحیفه سجادیه

2- شهریار

نافلسفانه 007...

ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:59

صفحه بندی