019

خرید بک لینک

بسم الله

وَالخَیلَ و البِغالَ وَ الحَمیرَ

لِتَرکَبوها و زینَۀً

وَ یَخلُقُ ما لا تَعلَمون

و اسب ها و استرها و الاغ ها را آفرید

تا بر آن ها سوار شوید و [برای شما] تجمل و زینت باشد

و چیزهایی [در آینده جز این وسایل نقلیه ی حیوانی] به وجود می آورد که شما نمی دانید!

مبارکه نحل

شریفه هشتم

پ.ن:

خوبه هزار و چهارصد سال پیش، خدا منظورش چی بوده باشه؟

چقدر راحت از روی آیه ها عبور می کنیم...

پ.ن 2:

اینایی که امروز داریم هم الاغی بیش نیست...

اگه بدونید توی طرح های ناسا، تا صد سال دیگه قراره چیا خلق بشه!


متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

پ.ن 3:

سحر یه پست نوشتم. از بس توش منم منم کرده بودم، خودم از خودم بدم اومد :/ پاکش کردم همون موقع...

کاش یه کم خودخواهی هامون لااقل توی ماه مبارک بی رنگ تر بشه...

پ.ن 4:

بعضی از این نسل جدید بلاگ چه قدر بی ادب و مستهجن شدن!!! :/

+ وَ عَلی اللهِ قَصدُ السَّبیل...

نافلسفانه 007...

ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی