تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم...

خرید بک لینک

بسم الله

یا سریع الرضا



آدم از یک جایی به بعد دیگر زورش نمی رسد؛

قلمش هم نمی نویسد؛
اما دلش می سوزد!
نوشتم که بگویم دلم دارد می سوزد؛
جگرم هم...


پ.ن:
دل دادم و بد کردم
یک درد به صد کردم

وین جُرم چو خود کردم
با خود چه توانَم کرد؟

دی گفت نکو خواهی
توبه است تو را راهی

از روی چُنان ماهی
من توبه ندانم کرد....




+ برای علیرضا...

نافلسفانه 007...

ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال می‌کنید

برچسب: تو آسمانی ومن ریشه در زمین دارم,تو آسماني و من ريشه در زمين دارم, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 19:04

صفحه بندی