بسم الله
یا سریع الرضا
آدم از یک جایی به بعد دیگر زورش نمی رسد؛
قلمش هم نمی نویسد؛
اما دلش می سوزد!
نوشتم که بگویم دلم دارد می سوزد؛
جگرم هم...
پ.ن:
دل دادم و بد کردم
یک درد به صد کردم
وین جُرم چو خود کردم
با خود چه توانَم کرد؟
دی گفت نکو خواهی
توبه است تو را راهی
از روی چُنان ماهی
من توبه ندانم کرد....
+ برای علیرضا...
ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: تو آسمانی ومن ریشه در زمین دارم,تو آسماني و من ريشه در زمين دارم, نویسنده: بازدید: 112